توزیع 122 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در اهر
کد خبر: 4041662
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

توزیع 122 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در اهر

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر گفت: امسال برای کمک به نوعروسان تحت پوشش این نهاد ۱۲۲ سری جهیزیه کامل به نوعروسان تحت پوشش در این شهرستان توزیع شده است.

جهیزیه، کمیته امداد، شهرستان اهرجعفر نوری‌زاده، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: خوشبختانه امسال به همت خیرین و مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی حدود ۱۲۲ سری جهیزیه کامل شامل پنج قلم اساسی برای کمک به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهر تهیه و در مراسمات و اعیاد مختلف تحویل این عزیزان شد.

وی افزود: امروز در راستای کمک به نیازمندان و نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهر نیز از ۱۰۰۰ جهیزیه‌ای که کمیته امداد آذربایجان شرقی برای کمک به نوعروسان تحت پوشش به شهرستان‌های استان تحویل داده شد حدود ۶۴ سری جهیزیه متعلق به شهرستان اهر است.

نوری زاده افزود: این ۶۴ سری جهیزیه کامل با مشارکت خیرین کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر و هم افزایی دفتر مرکزی کمیته امداد استان تهیه و شامل ۵ قلم اساسی شامل: یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی و جاروبرقی) است که به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان با حضور مسئولان این شهرستان تحویل نوعروسان تحت پوشش این کمیته تحویل می‌شود.

نوری‌زاده، در ادامه ضمن تقدیر از خیرین و مسئولان استانی و شهرستان در تهیه و توزیع این سری جهیزیه‌ها گفت: انشالله در سال آینده نیز شاهد همکاری بیشتر خیرین و مسئولان در این کار خداپسندانه باشیم تا دیگر هیچ نیازمندی در این شهرستان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام
captcha