معرفی تسهیلات بیمه فعالان قرآنی در فارس
کد خبر: 4041658
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

معرفی تسهیلات بیمه فعالان قرآنی در فارس

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس با اشاره به ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی گفت: برای مشمولان این بیمه یکسری تسهیلاتی در استان در نظر گرفته‌ایم که تنها افرادی که عضو این بیمه هستند می‌توانند از آن استفاده کنند.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآنی فارسمحمدحسین اسلامی، عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و مدیرعامل اتحادیه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه آموزش قرآن در فضای مجازی جزو بیمه مشاغل خانگی قرار گرفت، گفت: این کار با همکاری وزارت کار و تعاون و مجلس شورای اسلامی انجام شد.

وی با تصریح اینکه بحمد الهی بیمه خوبی شامل فعالان قرآنی خواهد شد از جمله بازنشستگی، از کارافتادگی و غیره افزود: سهمیه پرداختی بیمه‌گذار در این نوع بیمه ماهانه 95 هزار تومان است که مبلغ خوبی است.

اسلامی با یادآوری اینکه سهمیه استان فارس در سال جاری 450 نفر بود و قطعاً در سال آینده افزایش خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که برای سال آینده این سهمیه به 3 هزار نفر برسد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس با بیان اینکه در مهلت یک هفته‌ای که برای بیمه فعالان قرآنی در نظر گرفتیم، 120 نفر در استان ثبت‌نام کردند، گفت: علت اینکه این تعداد به سهمیه نرسید آن بود که اولاً زمان ثبت‌نام تنها یک هفته بود و دوم اینکه این نوع بیمه هنوز برای فعالان قرآنی ناشناخته است و گمان می‌کنند مانند بیمه‌های قبلی است.

وی با تصریح اینکه کسانی که امسال در این بیمه ثبت‌نام کردند از تخفیف برای سال آینده برخوردار خواهند شد، گفت: یکی از مزایای این نوع بحث اعطای وام مشاغل خانگی بر روی این طرح است که بستگی به نیاز بیمه‌گذار وام 4 درصد از مبلغ 10 تا 200 میلیون تومان با تنفس یک ساله از اداره کار تعلق خواهد گرفت.

اسلامی بیان کرد: علاوه بر این‌ها به دنبال انعقاد قرارداد با یکی از فروشگاه‌های شیراز برای خرید لوازم خانگی ایرانی تا مبلغ 50 میلیون تومان به صورت وام با سود 4 درصد هستیم.

انتهای پیام
captcha