پیگیری دغدغه‌های مدافعان سلات در ستاد ملی کرونا
کد خبر: 4041514
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

پیگیری دغدغه‌های مدافعان سلات در ستاد ملی کرونا

رئیس کمیته بازرسی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در بازدید از مرکز درمانی بیماران کرونا فارس گفت: چالش‌ها و دغدغه‌های مدافعان سلامت فارس به ستاد ملی کرونا منعکس شده است و با همکاری مطلوب مسئولان وزارت بهداشت، به جدیت پیگیری می‌شود.

بازدید بازرس ستاد ملی کرونا از بیمارستان علی اصغر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سردار رسول رحیمی، رئیس کمیته بازرسی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا امروز، 17 اسفندماه در بازدید از بیمارستان حضرت علی‌اصغر شیراز (مرکز اصلی درمان بیماران کرونا فارس) گفت: استان فارس و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره از مجموعه‌های پیشتاز در امر مقابله و درمان بیماری کووید۱۹ در کشور بوده است.

وی افزود: چالش‌ها و دغدغه‌های مدافعان سلامت فارس به ستاد ملی کرونا منعکس شده است و با همکاری مطلوب مسئولان وزارت بهداشت، به جدیت پیگیری می‌شود.

رحیمی با تأکید بر استفاده و بهره‌گیری از تجارب استان فارس در امر مقابله با کروناویروس به عنوان قطب پزشکی کشور، ادامه داد: توجه به امر پیشگیری، پیش‌بینی‌های خوب وضعیت شیوع بیماری کروناویروس و آمادگی مراکز درمانی فارس موجب شده است تا علاوه بر کاهش شدت موج‌های این بیماری، موارد منجر به فوت نیز در این استان کاهش یابد.  

وجود جاذبه‌‌های گردشگری متعدد در فارس به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور از دیگر مواردی بود که رئیس کمیته بازرسی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به آن اشاره و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری سازنده دستگاه‌های اجرایی با مجموعه سلامت استان، این بخش نیز با توجه به روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز، ضمن رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی شاهد پویایی و رونق گردشگری باشیم.

در ادامه این بازدید مسئولان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) گزارشی از نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کروناویروس و نیازمندی‌های این مرکز درمانی به سردار رحیمی ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha