آغاز ثبت‌نام سفر نوروزی به عتبات عالیات در آذربایجان شرقی
کد خبر: 4041507
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

آغاز ثبت‌نام سفر نوروزی به عتبات عالیات در آذربایجان شرقی

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی از آغاز ثبت نام سفر نوروزی به عتبات عالیات در استان خبرداد و گفت: مسافران ثبت نام خود را قطعی و نهایی کنند.

امیر روحی، مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان، امیر روحی ملکی، مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی امروز، 17 اسفندماه، از آغاز ثبت‌نام سفر نوروزی به عتبات عالیات در استان خبرداد و گفت: مسافران ثبت نام خود را قطعی و نهایی کنند.

وی اظهار کرد: نتایج قرعه کشی ثبت نام کنندگان عتبات عالیات در نوروز ۱۴۰۱ اعلام و کار تعیین کاروان های اعزامی از آذربایجان شرقی از امروز آغاز شد.

روحی، افزود: از ساعت ۹ صبح امروز هفدهم اسفند، نتایج ثبت‌نام از طریق سایت atabat.haj.ir قابل استعلام بوده و افرادی که پیش ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌ها از ۲۴ اسفندماه جاری تا هشتم فروردین سال آینده خواهد بود افزود: پذیرفته شدگان می‌توانند بر اساس اولویت خود به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت نام) مراجعه و یا از طریق دفاتر مجاز خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.

وی گفت: در صورت عدم مراجعه نفرات اصلی در موعد تعیین شده، اولویت‌های ذخیره ( ۸ و ۷) می‌توانند از ساعت ۱۰:۳۰ صبح شنبه ۲۱ اسفندماه به همین سایت مراجعه و در کاروان‌ها ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha