تجلیل استانداری فارس از عکاس ایکنا
کد خبر: 4041313
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

تجلیل استانداری فارس از عکاس ایکنا

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با حضور در دفتر ایکنا از عکاس این خبرگزاری تجلیل به عمل آورد.

تجلیل استانداری فارس از عکاس ایکنابه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز، هادی بستام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس امروز، 17 اسفندماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایکنا از عکاس این خبرگزاری تجلیل به عمل آورد.

احمدرضا مداح، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس است که طی چند سال اخیر در کسوت عکاس خبرگزای ایکنا شعبه فارس مشغول به فعالیت است.

هادی بستام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در این مراسم بر اهمیت تکریم مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران تأکید کرد و گفت: گرامیداشت مقام جانبازان و ایثارگران در عرصه رسانه را یکی از وظایف خود می‌دانیم و به همین دلیل امروز برای تکریم یکی از دلاورمردان این عرصه حضور یافتیم.

وی، احمدرضا مداح را نیرویی عملیاتی، کاردان و جهادی در حوزه رسانه معرفی کرد و افزود: اصطلاحی که درباره عکاس ایکنا به کار برده می‌شود، مرد جنگ دیده است.

بستام با بیان اینکه امروزه سرمایه انسانی به عنوان سرمایه اصلی جوامع محسوب می‌شود، داشتن نیروهای انسانی کاردان و جهادی برای خبرگزاری ایکنا شعبه فارس را یکی از موهبت‌ها دانست و گفت: در عصر ارتباطات فضای رسانه‌ای بسیار مهم است.

یادآور می‌شود، در این مراسم محمدرضا غلام‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و زهرا عسکری، سردبیر خبرگزاری ایکنا شعبه فارس هم حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.  

انتهای پیام
captcha