رسانه‌ها نقش جدی در «جهاد تبیین» دارند
کد خبر: 4040955
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
فرمان تهاجم ترکیبی با محوریت جهاد تبیین/ ۱۴

رسانه‌ها نقش جدی در «جهاد تبیین» دارند

رئیس سازمان بسیج رسانه بزرگترین نقش و مسئولیت در جهاد تبیین مدنظر رهبری را بر عهده جبهه رسانه دانست و گفت: در این عرصه رسانه‌ها باید بیشتر از هر زمان دیگری ورود و تلاش داشته باشند.

عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشورعباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، در پاسخ به اینکه نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین مدنظر رهبری چیست، گفت: بزرگ‌ترین نقش و مسئولیت در جهاد تبیین بر عهده جبهه رسانه است و در این عرصه رسانه‌ها باید بیشتر از هر زمان دیگری ورود و تلاش داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای سازمان بسیج برنامه‌ریزی و افقی برای 5 سال آینده‌ برای خود ترسیم کرده‌ایم، گفت: نقشه راه تحولی سازمان بسیج رسانه بر مبنای جهاد تبیین تدوین شده است و به یاری خدا تلاش می‌کنیم تا به افق آینده خود دست یابیم البته در این مسیر نیاز به همراهی تمام رسانه‌ها داریم.

محمدیان در ادامه از برگزاری اولین کنگره «رسانه‌های انقلاب» در اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد و افزود: این کنگره بر پایه و محوریت جهاد تبیین در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، خانواده و هر چیزی که در فلسفه وجودی جهاد تبیین است، برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا برای آن ظرفیت تمام رسانه‌های کشور را بسیج کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه همچنین از تمام مدیران رسانه‌ها، سردبیران، عکاسان و خبرنگاران خواست تا در پویش همراهی و همدلی جهاد تبیین بپیوندند تا بتوانیم آن چیزی که وظیفه و در اختیار داریم در جهاد تبیین انجام دهیم.

وی در پایان در پاسخ به اینکه ماهیت جهاد تبیین یک جبهه فرهنگی است و به نظر شما مهم‌ترین رسالت در این قضیه به عهده چه سازمان و نهادی است، گفت: مهم‌ترین رسالت در این عرصه بر عهده جبهه فرهنگی و مدیران فرهنگی است و برنامه‌ریزان فرهنگی باید طوری برنامه‌ریزی کنند و جریان جهاد تبیین در غنای محتوا یاری کنند که رسانه‌ها ضریب دهنده باشند و بتوانند از این ظرفیت برای جهاد تبیین استفاده کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha