از اهتزاز پرچم امام حسین(ع) تا اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه در شیراز
کد خبر: 4040764
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

از اهتزاز پرچم امام حسین(ع) تا اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه در شیراز

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه، سپاه فجر فارس برنامه‌های متنوعی اعم از اهتزاز پرچم امام حسین(ع) در بین‌الحرمین شیراز، اهدای 100 سری جهیزیه به زوج‌های جوان و توزیع 10 هزار پرس غذای گرم می‌کند.

اهتزاز پرچم امام حسین(ع) در بین الحرمین شیراز، روز پاسداربه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، مراسم بزرگداشت این روز و همچنین اهتزاز پرچم امام حسین(ع) در بین‌الحرمین شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم گفت: امروز فرزندان ایران اسلامی در سپاه در عرصه‌های مختلف و در خطوط مقدم در حال دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی هستند و فرهنگ پاسداری که برگرفته از فرهنگ حسینی و عاشورایی است الگو و راهنمای آنان در این مسیر افتخارآمیز است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار نمونه و شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و مکتب او سرلوحه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و ماموریت‌هاست.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی صحنه‌هایی حماسی از نقش‌آفرینی تاثیرگذار سپاه در حوزه‌های مختلف را ثبت کرده است، افزود: امروز نیز پاسداران جوان و انقلابی برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای آمادگی کامل دارند.

بوعلی با بیان اینکه ولایتمداری، بصیرت، روحیه جهادی و شجاعت مولفه‌های مهم فرهنگ پاسداری است، گفت: سپاه و بسیج از بدو تاسیس در عرصه خدمات‌رسانی به مردم و اقشار محروم فعال بوده و امروز محرومیت‌زدایی یکی از جنبه‌های مهم و اساسی ماموریت‌های این دو نهاد است.

وی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه در بخش پایانی سخنان خود گفت: سپاه فجر همزمان با این ایام مبارک 10 هزار پُرس غذای گرم را در بین اقشار محروم و نیازمند توزیع خواهد کرد و 100 سری جهیزیه به ارزش 2 میلیارد تومان نیز به زوج‌های جوان استان فارس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha