خطر سقوط در چاله چالش‌های مجازی + فیلم
کد خبر: 4040417
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

خطر سقوط در چاله چالش‌های مجازی + فیلم

بهترین شیوه مواجهه با چالش‌های فضای مجازی، تقویت عزت‌نفس جوانان توسط خانواده‌ها و نهادهای آموزشی است. کسی که به‌ اندازه کافی اعتماد به نفس دارد حاضر نمی‌شود به هر قیمتی در شبکه‌های اجتماعی ظاهر و دیده شود.

احتیاط! خطر سقوط در چاله چالش‌های مجازی

به گزارش ایکنا، این روزها در شبکه‌های اجتماعی، چالش‌های گوناگون و عجیبی به راه می‌افتد و به‌صورت موجی عظیم فراگیر می‌شود و مخاطبان آن را به‌سرعت دنبال می‌کنند.

از نمایش تصویر کارت ملی گرفته تا ریختن آب سرد یا آب داغ روی سر. این تنها بخشی از هزاران چالشی است که در دنیای مجازی به راه افتاده و افراد زیادی را هم با خود همراه کرده است.

با توجه به تبعات پیدا و پنهان این چالش‌ها و گاه سوءاستفاده‌های امنیتی - اقتصادی از این همراهی‌ها، خانواده‌ها چگونه می‌توانند در مقابل این چالش‌ها از فرزندان خود مراقبت کنند؟

شاید بهترین شیوه مواجهه با این چالش‌ها، تقویت عزت‌نفس جوانان توسط خانواده‌ها و نهادهای آموزشی است. کسی که به‌ اندازه کافی اعتماد به نفس و عزت فردی و اجتماعی دارد حاضر نمی‌شود به هر قیمتی در شبکه‌های اجتماعی ظاهر و دیده شود.

فراهم کردن فضای رشد مهارت‌های فردی نیز می‌تواند نیاز به دیده شدن را در مسیر صحیح خود قرار دهد. بیایید از همین حالا شروع کنیم شاید فردا دیر باشد.

انتهای پیام
captcha