«سرخ‌نگاران» فارس تجلیل شدند
کد خبر: 4039850
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

«سرخ‌نگاران» فارس تجلیل شدند

همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی کتاب حوزه ایثار و شهادت با عنوان «سرخ‌نگاران»، طی مراسمی از 5 نفر از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت استان فارس تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی کتاب حوزه ایثار و شهادت با عنوان «سرخ‌نگاران» طی روزهای گذشته به صورت همزمان در سراسر کشور و ویدئوکنفرانس برگزار شد که در راستای این مراسم امروز، 11 اسفندماه از 5 نفر از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت استان فارس در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از علی محمد روانستان جانباز و آزاده به عنوان ناشر فعال، سیدرزاق امیری و نوازالله دهقانی به عنوان نویسندگان ایثارگر و طاهره کوهکن و رحیم میر عظیم به عنوان نویسندگان نوقلم حوزه ایثار و شهادت تقدیرشد.

حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش انتشار کتاب در حوزه ایثار و شهادت، در زمینه ترویج این فرهنگ غنی و ارزشمند به نسل جوان گفت: لازمه انتقال و گسترش فرهنگ ایثارگری در جامعه، ثبت وقایع، خاطرات و تاریخ شفاهی و چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس است.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در حوزه جمع‌آوری خاطرات ایثارگران و چاپ کتاب در حوزه ایثار و شهادت در بنیاد شهید فارس انجام شده است که در این زمینه می‌توان به چاپ بیش از ۶۰ اثر فاخر اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha