مقام معظم رهبری با فرمان «جهاد تبیین» نقشه دشمنان را خنثی کرد
کد خبر: 4039818
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

مقام معظم رهبری با فرمان «جهاد تبیین» نقشه دشمنان را خنثی کرد

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان دیده‌بان و علمدار این نظام با آگاهی از این عمل و تصمیم غرب، با فرمان «جهاد تبیین»، نقشه دشمنان را خنثی کردند و بار دیگر به جهانیان نشان دادند که چشم بینا و زبان رسای نظام هستند.

جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، امروز، ۱۱ اسفندماه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در اردبیل، اظهار کرد:‌ انقلاب اسلامی ایران وقتی به پیروزی رسید، استکبار جهانی برای این انقلاب مردمی عمر درازی را تصور نمی‌کرد، بلکه آن را زودگذر و کوتاه‌مدت می‌دانست و پیش‌بینی می‌کرد که عمر این انقلاب به بیش از ۲ سال نرسد.

واحد، با اشاره به رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نیز ادامه راه پراقتدار ایشان توسط امام خامنه‌ای، افزود: ایستادگی مردم غیور ایران اسلامی و ایثار و ولایت‌مداری آن‌ها، باعث شد تا انقلاب اسلامی به میانه‌های دهه پنجم عمر پربرکت خود نزدیک شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ادامه داد: همین مسئله دشمنان انقلاب اسلامی را بر آن داشت تا در یک هجوم رسانه‌ای گسترده و در یک بمباران تبلیغاتی، اقدام به تطهیر چهره زشت رژیم طاغوتی پهلوی کرده و همزمان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را کوچک و کم‌اهمیت نشان دهند.

واحد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان دیده‌بان و علمدار این نظام با آگاهی از این عمل و تصمیم غرب، با فرمان «جهاد تبیین»، نقشه دشمنان را خنثی کردند و بار دیگر به جهانیان نشان دادند که چشم بینا و زبان رسای نظام هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، عنوان کرد: با توجه به هجوم همه‌جانبه امپراطور رسانه‌ای غرب و استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، «جهاد تبیین» در حقیقت نوعی دفاع مقدس از جبهه حق است و همه دلسوزان نظام بایستی با احساس تکلیف در این خصوص، پا به میدان بگذارند و بسیجی‌وار عمل کنند.

انتهای پیام
captcha