تشریح برنامه های نیمه شعبان در بوشهر
کد خبر: 4039557
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

تشریح برنامه های نیمه شعبان در بوشهر

رئیس کانون مهدویت استان بوشهر در نشستی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، به بیان ارزش فعالیت های مهدویت پرداخت و برنامه های ویژه روز نیمه شعبان در شهر بوشهر را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، نشست هماهنگی بزرگداشت نیمه شعبان، با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و احمد دهباشی، رئیس کانون مهدویت استان بوشهر، نهم اسفندماه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

احمد دهباشی، رئیس کانون مهدویت استان بوشهر، در این جلسه به بیان ارزش بعد معرفتی امام شناسی و فعالیت های مهدویت پرداخت و گفت: هرکس امام زمان خود را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده و در همین راستا، پویش ها و مسابقاتی مانند طرح هر خانه یک مهدیه طراحی و اجرا می شود.

رئیس کانون مهدویت استان بوشهر با اظهار کرد: فضاسازی محیطی مهدویت در سطح شهر توسط هر ادارات و نهادهای با مشارکت مردم صورت می‌گیرد و برنامه هایی از جمله نورافشانی، بانگ لبیک یا مهدی در سطح شهر و طرح سفره هفت سین مهدوی اجرا می‌شود.

دهباشی با تاکید بر اهمیت فعالیت های مهدوی در ادارات، افزود: هر سال ارزشیابی عملکرد ادارات صورت می گیرد و بخشی از این امتیازات توسط ستاد اقامه نماز ارائه خواهد شد که از سال 1400، 30 درصد امتیاز ستاد نماز به موضوع مهدویت اختصاص دارد که توسط بنیاد مهدویت امتیاز داده می‌شود.

رئیس کانون مهدویت استان بوشهر، اظهار کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان بر اساس روال هرساله در امامزاده محمد باقر(ع) شهر بوشهر برگزار و از صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha