اعلام جزئیات آئین آغازین مسابقات بین‌المللی قرآن ایران
کد خبر: 4039166
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

اعلام جزئیات آئین آغازین مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

آئین آغازین مسابقات بین‌المللی قرآن ایران شامگاه نهم اسفندماه با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت تهران، مهمان ویژه مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا، آئین آغازین سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران امشب، دوشنبه نهم اسفندماه همزمان با شب مبعث پیامبر اکرم(ص) برگزار می شود.

در این مراسم که از ساعت 19 آغاز می‌شود، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امام‌جمعه موقت تهران به عنوان مهمان ویژه حضور داشته و به بیان سخنانی می پردازد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، مسئولان لشگری و کشوری و نخبگان قرآنی نیز حضور خواهند داشت.

تلاوت آغازین مراسم با حمیدرضا احمدی‌وفا و تلاوت پایانی با امین پویا، دو قاری بین‌المللی کشورمان است. اجرای گروه نوجوانان همسرایی و هم‌خوانی محمد رسول‌الله (ص) بخش دیگری از برنامه‌های امروز است.

اجرای مراسم برعهده سیدوحید مرتضوی و احمد نجف است.

این مراسم در محل تالار اندیشه حوزه هنری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برپا می‌شود.


بیشتر بخوانید:

اعلام راه‌یافتگان به فینال سی‌وهشتمین مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

تأکید بر تشکیل اتحادیه جهانی کشورهای برگزارکننده مسابقات قرآن


داوری فایل‌های تصویری ضبط شده نیز از دهم اسفندماه با حضور داوران ایرانی و خارجی در تالار اندیشه حوزه هنری، آغاز می‌شود و تا روز سیزدهم ادامه دارد. مراسم اختتامیه نیز چهاردهم این ماه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند هر شب از ساعت 19 تا 22:30 از لایو اینستاگرام ایکنا iqna_video، شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن شاهد پخش زنده این رویداد جهانی باشید.

سمیه عیادی

انتهای پیام
captcha