جهاد تبیین اولویت شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی در سال جدید باشد
کد خبر: 4039125
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
استاندار آذربایجان‌شرقی:

جهاد تبیین اولویت شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی در سال جدید باشد

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش اثرگذار شورای فرهنگ عمومی در سیاست‌گذاری عرصه فرهنگی، گفت: جهاد تبیین و مقابله با تحریفات دشمن درباره واقعیت‌های انقلاب، اولویت و رویکرد اصلی این شورا در سال آینده باشد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، شامگاه هفتم اسفندماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به نقش اثرگذار شورای فرهنگ عمومی در سیاست‌گذاری عرصه فرهنگی، گفت: جهاد تبیین و مقابله با تحریفات دشمن درباره واقعیت‌های انقلاب، اولویت و رویکرد اصلی این شورا در سال آینده باشد.

وی اظهار کرد: این شورا یکی از جلسات غنی، راهبردی و کاربردی استان است و در این شورا شناخت نسبتاً کاملی از معضلات فرهنگی و اجتماعی استان به دست آمده و راهکارهای متناسب با آنها نیز اتخاذ شده است.

خرم با اشاره به اینکه جهاد تبیین به عنوان یک فریضه قطعی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، افزود: برای مقابله با تحریفات دشمن و جابه‌جایی ارزش‌ها در حوزه فرهنگ، اخلاق و معنویت، اولویت دادن به جهاد تبیین در شورای فرهنگ عمومی ضروری است.

استاندار آذربایجان شرقی، استمرار و مداومت بر اهداف و آرمان‌های انقلاب را از دیگر ضرورت‌های حوزه فرهنگ عمومی بیان کرد و گفت: رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با مردم استان تأکید کردند که مداومت و ایستادگی مردم تبریز در مبارزات انقلابی منجر به پیروزی انقلاب شد و امروز هم رمز نتیجه‌بخش بودن اقدامات در حوزه‌های مختلف، استمرار و مداومت است.

وی ابراز امیدواری کرد شورای فرهنگ عمومی با تکیه بر این اولویت‌ها در سال آینده، نتایج خوبی را در عرصه فرهنگی استان شاهد باشد.

انتهای پیام
captcha