ضرورت برقراری وفاق و همدلی میان رسانه‌ها
کد خبر: 4038927
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

ضرورت برقراری وفاق و همدلی میان رسانه‌ها

فرمانده سپاه فجر فارس اصحاب رسانه را سرمایه‌های اجتماعی استان دانست و بر ضرورت وفاق و همدلی میان رسانه‌ها تأکید کرد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 7 اسفندماه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان بر ضرورت برقراری وفاق و همدلی میان رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها همواره در کنار یکدیگر قرار دارند و محتوای مورد نیاز رسانه ملی توسط رسانه‌ها فراهم می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج رسانه استان فارس بیان کرد: رویکرد بسیج رسانه از گذشته متفاوت است و عصر جدیدی را در حال تجربه کردن است.

بوعلی تمام اصحاب رسانه را بخشی از سرمایه‌های اجتماعی استان دانست و گفت: باید همه کنار هم به ارتقای استان کمک دهیم تا این جایگاه به حد مطلوب خود برسد.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: بحمد الهی سازمان بسیج رسانه در استان فارس متفاوت از استان‌های دیگر کشور دارای هم‌افزایی بسیار خوبی با تمام رسانه‌های استان است.

امیرجاهدی، جانشین فرمانده سپاه فجر در امور اقشار هم در این مراسم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین مهم و کانونی است.

وی از رسانه‌ها خواست تا در مسیر اهداف انقلاب اسلامی به آن تکلیف الهی و دینی خود یعنی جهاد تبیین به خوبی عمل کرده و اقدامات مؤثری در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام
captcha