تلاش برای جاری کردن جریان شعر انقلاب در تولیدات رسانه‌ای
کد خبر: 4038728
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

تلاش برای جاری کردن جریان شعر انقلاب در تولیدات رسانه‌ای

مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه باید در حوزه شعر و موسیقی جامعه آرمانی را بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی ـ ترسیم کرد، گفت: به دنبال جاری و ساری کردن جریان شعر انقلاب در تولیدات رسانه‌ای هستیم.

سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس امروز، 6 اسفندماه در دیدار با جمعی از شاعران استان با بیان اینکه استان فارس به جهت جایگاه و پایگاه در حوزه شعر و موسیقی می‌تواند کمک‌کننده سایر استان‌ها باشد، گفت: باید در این حوزه‌ها جامعه آرمانی را براساس سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی ترسیم کرد.

وی افزود: به دنبال جاری و ساری کردن جریان شعر انقلاب در تولیدات رسانه‌ای هستیم و در این زمینه باید با تامین گنجینه‌ای غنی از اشعار و بانکی قوی از شعرهای جدید و به روز متناسب با سیاست‌های رسانه، پیام اصیل و درست را به مخاطب منتقل کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس ادامه داد: مزیت نسبی در استان فارس، فرهنگ، ادب و هنر است و باید استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی در فارس در قالب برنامه‌های استعدادیابی، شناسایی و معرفی شوند.

سهرابی دقت و نظارت بر محتوای شعر و اجرای صحیح آن در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای فارس را موجب ارتقای کیفی برنامه‌ها و رضایت بیشتر مخاطبان دانست.

وی تصریح کرد: صدا و سیما به دلیل مسئولیت‌های متعدد در حوزه‌‌های مختلف نمی‌تواند در تمام زمینه‌ها تولید محتوا کند و حتماً باید تقسیم کار صورت گیرد از نهادهای فرهنگی استان خواست در حوزه شعر و موسیقی با تامین محتوای غنی برای این رسانه، سطح کار را در این حوزه ارتقا دهند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس ضرورت وجود ناظر کیفی در برنامه‌های ادبی و برجسته سازی اصحاب شعر و ادب را از برنامه های در دستور کار صدا و سیمای فارس در این حوزه برشمرد.

انتهای پیام
captcha