خلبان شهید «صادق فلاحی» در زادگاهش آرام گرفت
کد خبر: 4038487
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

خلبان شهید «صادق فلاحی» در زادگاهش آرام گرفت

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سرهنگ دوم خلبان «صادق فلاحی» در شهرستان مرودشت استان فارس برگزار شد.

مراسم تشییع، خلبان شهید «صادق فلاحی»، مرودشتبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سرهنگ دوم خلبان «صادق فلاحی» که در تاریخ 2 اسفندماه جاری در سانحه هوایی تبریز به شهادت رسید، عصر امروز، 4 اسفندماه در زادگاهش در شهرستان مرودشت استان فارس برگزار شد.

این مراسم با حضور فرماندهان لشکری، کشوری، نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و با حضور اقشار مختلف مردم در قطعه شهدای شهرستان مرودشت برگزار شد.

احمد فلاحی، برادر شهید خلبان «صادق فلاحی» در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: شهید فلاحی، آرزوی شهادت داشت و چهره نورانی داشت.

وی افزود: برادرم همواره از مادرمان می‌خواست تا برای شهادتش دعا کند و به زیارت حضرت احمدبن موسی (ع) و امام رضا (ع) قبل از رفتن به ماموریت رفت.

فلاحی اضافه کرد: اخلاق و روحیه شهید صادقی، بی نظیر و مثال زدنی بود و از بچگی ایثار و جانفشانی و گذشت در خونش بود و عاشق خلبانی بود.

عباس کنعانی، پدر همسر شهید فلاحی نیز بیان کرد: از لحظه شهادت این شهید بزرگوار تمام تبریز عزادار شده است و جانفشانی شهدا همواره با قدردانی و قدرشناسی مردم همراه بوده که امروز شاهد این قدر شناسی مردم شیراز هستیم.

خانم کنعانی، همسر شهید «صادق فلاحی» هم گفت: شهید گل بود، باغ گل بود که پرپر شد، شهید فلاحی از جان خودش گذشت او من و بچه‌اش را تنها گذاشت، تا یک ملت آسوده باشند. «صادق» من رفت ولی صادق‌های دیگر هستند تا از این مملکت دفاع کنند.

انتهای پیام
captcha