صاحبان اندیشه برای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس وارد عرصه شوند
کد خبر: 4037920
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

صاحبان اندیشه برای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس وارد عرصه شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی از جوانان ولائی و متعهد، فرهیختگان، خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم درخواست کرد تا برای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وارد عرصه و با تمام توان برای مقابله با هجمه‌های سنگین بیگانگان وارد عمل شوند.

تراب محمدی، معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، دوم بهمن‌ماه، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، با بیان اینکه نسل جدید امروز دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را تجربه و درک نکرده اند، گفت: بر همین اساس برای روشن شدن بسیار از واقعیات آن دوران باید همه پیشکسوتان و رزمندگان آن دوران پای کار آیند تا نسل جدید به درستی نسبت به این دوران شناخت پیدا کنند.

وی ادامه داد: اگر در این زمینه غفلت شود، بدون تردید ارزش‌ها جای خود را به ضدارزش‌ها می‌دهد و در این حالت آینده جامعه اسلامی با چالش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و عقیدتی مواجه خواهد شد.

محمدی، از جوانان ولائی و متعهد، فرهیختگان، خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم درخواست کرد تا برای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وارد عرصه و با تمام توان برای مقابله با هجمه‌های سنگین بیگانگان وارد عمل شوند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، نشان دادن چهره واقعی دفاع مقدس را بسیار مهم خواند و با اشاره به اینکه عده‌ای درصدد پوشاندن این چهره هستند، اظهار کرد: نظام سلطه و استکبار جهانی در حوزه فضای مجازی سرمایه‌گذاری هنگفتی می‌کند تا بلکه این دسیسه‌ها مثمرثمر شود، اما جوانان ولائی این مرز و بوم هرگز اجازه عملیاتی شدن نقشه‌های دشمنان را نخواهند داد.

وی راکد ماندن گفتمان انقلاب اسلامی را از اهداف اصلی نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی بیان و اضافه کرد: در این عرصه نقش رسانه‌ها، فعالان فضای مجازی بسیار اهمیت دارد تا با تولید محتوا نسبت به خنثی سازی توطئه های دشمنان اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha