توزیع ۳۲ سری جهیزیه در اسدآباد
کد خبر: 4037650
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

توزیع ۳۲ سری جهیزیه در اسدآباد

رئیس کمیته امداد اسدآباد گفت: به همت خیرین و نیکوکاران ۳۲ سری جهیزیه در بین نیازمندان اسدآباد توزیع شد.

جهیزیه برای نیازمندانبهنام لطفی، رئیس کمیته امداد اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: به همت خیرین و نیکوکاران ۳۲ سری جهیزیه در دو مرحله شامل یخچال، جاروبرقی، گاز، لباسشویی و تلویزیون بین نیازمندان اسدآباد توزیع شد.

لطفی با بیان اینکه ۲۱ سری جهیزیه از ابتدای سال‌جاری تحویل نوعروسان شده است، گفت: 32 سری جهیزیه نیز روز گذشته بین نوعروسان مددجو توزیع شد.

وی ادامه داد: ازدواج به عنوان راه حل اجتماعی و پسندیده برای سامان دادن و ثبات بخشیدن به زندگی و اهرمی برای رهایی از گناه و تباهی است. در سال‌های اخیر غلبه فرهنگ برگزاری جشن‌های پرهزینه و توجه به حاشیه‌های کم‌ارزش در مقوله ازدواج و تحمیل هزینه‌های گزاف به طرفین، سبب افزایش سن ازدواج و بروز آسیب‌های اجتماعی شده و مهم‌تر از همه جامعه را با مشکلات فراوان در زمینه تشکیل خانواده مواجه ساخته است.

لطفی ادامه داد: در این بین، جهیزیه یکی از مهم‌ترین نیازهای زوجین برای شروع یک زندگی مشترک است که در این شرایط بد اقتصادی بسیاری از خانواده‌های کم‌بضاعت توانایی تهیه آن را ندارند و نیاز به کمک نیکوکاران و خیرین می‌تواند بسیاری از مشکلات شروع زندگی این زوج‌ها را برطرف کند.

انتهای پیام
captcha