اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در ملایر
کد خبر: 4037489
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در ملایر

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نسبت به شیوع گسترده کرونا و قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز هشدار داد.

حسین فارسی فرماندار ملایر به گزارش ایکنا از همدان، حسین فارسی، سرپرست فرمانداری ویژه ملایر، روز گذشته 30 بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در شرایط قرمز کرونا و افزایش روزانه تعداد مبتلایان به سویه جدید اُمیکرون هشدار داد و گفت: طبق مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، تمامی تالارهای پذیرایی در سطح شهرستان تعطیل و مراسم‌های عروسی در این مکان‌ها برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت رستوران‌ها به صورت بیرون‌بر است و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می‌شود، بیان کرد: همه اماکن ورزشی و باشگاه‌های ورزشی در سطح شهرستان از امروز تعطیل است.

فارسی یادآور شد: آموزش در همه مقاطع تحصیلی به صورت مجازی است و غیرحضوری بودن مدارس به مدت یک هفته دیگر تمدید شد، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و تزریق دُز سوم واکسن همچنان مورد تأکید است و مردم، کارمندان ادارات، اصناف و بازاریان باید مورد توجه قرار دهند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه دورکاری بانوان کارمند دارای فرزندان زیر 6 سال، یک هفته دیگر تمدید شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند به افرادی که ماسک ندارند، خدماتی ارائه ندهند.

وی ادامه داد: از امروز بازرسی و نظارت اکیپ‌های مشترک از اصناف و بازاریان، تالارها و رستوران‌ها و اماکن ورزشی تشدید می‌شود. بیمارستان‌های شهر در حال تکمیل ظرفیت هستند و ورودی بیماران بستری هر روز در حال افزایش است.

فارسی تأکید کرد: شهرستان ملایر در وضعیت خطرناک کرونا قرار دارد و مردم باید همراهی لازم را با ستاد کرونا داشته باشند. در صورت مشاهده عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام
captcha