برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان در کرمانشاه مشخص شدند
کد خبر: 4036108
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان در کرمانشاه مشخص شدند

برگزیدگان پانزدهمین مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های مساجد کرمانشاه مشخص شدند.

مسابقات مدهامتان کانون‌های مساجد کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، با پایان یافتن داوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در کرمانشاه ۸ برگزیده این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف مشخص شدند.

در رشته حفظ کل امیرحسین امیری از کانون رهپویان ولایت شهرستان صحنه در جایگاه نخست قرار گرفت و میلاد عباسی از کانون قاسم ابن الحسن(ع) شهرستان کرمانشاه رتبه دوم در این رشته را به خود اختصاص داد.

نفرات برگزیده این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته قرائت ترتیل در رده سنی بالای ۱۶ سال به ترتیب، صلاح‌الدین فتاحی از کانون حضرت ابراهیم(ع) شهرستان پاوه و رسول عزیزی از کانون محبان حضرت علی‌اکبر(ع) کرمانشاه هستند همچنین مبین سلطانی از کانون عصر ظهور کرمانشاه و محمد فتاحی از کانون هدی شهرستان پاوه در رشته قرائت ترتیل به صورت مشترک در رده سوم این مسابقات قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز به ترتیب نرگس آقایی از کانون شهدای سنقر، مریم براتی از کانون مهر کرمانشاه و مهسا مراتی از کانون امامزاده احمد(ع) سنقر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت ترتیل را به خود اختصاص دادند.

در رشته قرائت ترتیل زیر ۱۶ سال، علیرضا مختاری از کانون امام خمینی(ره) کرمانشاه، پرهام حاجی‌علیانی از کانون محمدرسول‌الله(ص) کرمانشاه و علیرضا نوروزیان از کانون خاتم الانبیا شهرستان سنقر موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش بانوان در رشته قرائت ترتیل در رده سنی زیر ۱۶ سال فاطمه شهرستانی از کانون قبا کرمانشاه، یگانه رضایی از کانون باقرالعلوم(ع) کرمانشاه و بشری عظیمی از کانون مرصاد کرمانشاه رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت تحقیق به رضا رحمانی از کانون محبان علی‌اکبر (ع) کرمانشاه، علی بهرامیان از کانون محمدرسول‌الله(ص) کرمانشاه و حسین کرمی‌راد از کانون نورالمهدی(عج) کرمانشاه اختصاص یافت.

در رشته قرائت تحقیق در بخش بانوان فرنوش زنگیشه از کانون انبیا کرمانشاه و سیده فاطمه حسینی‎‌یکتا از کانون ولیعصر(ع) شهرستان اسلام‌آبادغرب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شدند.

در رشته مکبری، امیرعلی وحیدنیا از کانون فاطمیه کنگاور، محمدرضا یاوری از کانون الزهرا(س) اسلام‌آبادغرب و امیررضا جعفری از کانون ولیعصر(عج) اسلام‌آبادغرب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته اذان نیز علی فخاری و فرشاد جهانگیری از کانون شهدای سنقر رتبه‌های اول و دوم و حسین قبادی از کانون معرفت رتبه سوم را کسب کردند.

نفرات برگزیده رشته قرائت نماز در بخش آقایان امیر محمد پناهی از کانون امام علی(ع) شهرستان سنقر، امیرحسین احمدی از کانون مصباح الهدی کرمانشاه هستندو امیر محمد طهماسبی از کانون رهروان قرآن کرمانشاه و رایان عزیزی از کانون شهدای رفیع شهرستان سرپل‌ذهاب در این رشته به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش بانوان در رشته قرائت نماز مهیا خسروی از کانون حضرت قاسم(ع) کرمانشاه، زهرا فلاحی از کاننون شهدای رفیع سرپل‌ذهاب و یگانه کلهری از کانون پیروان حضرت مهدی(عج) کرمانشاه، اول تا سوم شدند.

در ارزیابی داوران مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان؛ کانون منجی موعود(عج) مسجد جامع رضوی کرمانشاه نیز در بخش استعدادیابی به ترتیب محمد یزدان زمانی اصل، محمدرضا نجفی و پرهام سلگی اول تا سوم شدند.

انتهای پیام
captcha