محور «جهاد تبیین» روایت حقایق و واقعیت‌های دوران سیاه پهلوی است
کد خبر: 4036083
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

محور «جهاد تبیین» روایت حقایق و واقعیت‌های دوران سیاه پهلوی است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: «جهاد تبیین» برای روایت حقایق و واقعیت‌های دوران سیاه پهلوی و عصر درخشان انقلاب اسلامی و در راستای مقابله با جنگ شناختی و جنگ روایت‌های دشمن در شرایط کنونی است.

شکر عبدی جانشین سپاه اردبیلسرهنگ پاسدار شکرالله عبدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: پاسداشت ایام دهه فجر و ارج نهادن به تلاش‌های انقلابیون با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل‌های آینده امری لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: سرنوشت‌سازی برای آینده با پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد و توسعه روحیه انقلابی‌گری در جامعه رقم خورد که به همین منظور وظیفه ما پاسداشت گنجینه‌های عظیم مجاهدت است که بایستی با ایثار و وفاداری انجام یابد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، از اجرای طرح یاد یاران با هدف دیدار با انقلابیون در مناطق مختلف استان، خبر داد و بیان کرد: شهدای انقلاب برای کشور و ملت ایران اسلامی، سرمایه عظیم معنوی هستند که به همین منظور، جهاد تبیین برای روایت حقایق و واقعیت‌های دوران سیاه پهلوی و عصر درخشان انقلاب اسلامی و در راستای مقابله با جنگ شناختی و جنگ روایت‌های دشمن در شرایط کنونی است.

عبدی بیان کرد: جهاد تبیین به دنبال مبارزه با دشمنان و خنثی‌سازی تهدیدات استکبار جهانی بوده و در این زمینه دشمنان درصدد هستند با تطهیر رژیم پهلوی آن را کارامد جلوه دهند و تصویرسازی غلطی را در جامعه به همگان القا کنند که به همین منظور جمهوری اسلامی با تمرکز راهبردی می‌تواند این اشتباهات را تصحیح کند.

وی تصریح کرد: مطرح و بازگوسازی دستاوردهای انقلاب در جهاد تبیین امری لازم و ضروری بوده و با توجه به این که در طول ۴۳ سال گذشته، انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی را در عرصه‌های مختلف رقم زده باید این حقایق مشخص شود و دروغ‌پردازی‌های دشمنان که با سیاه‌نمایی ادامه‌دار بوده به صورت کامل تشریح شود.

انتهای پیام
captcha