نیازمند افزایش سرانه آموزشی برای مدارس فارس هستیم
کد خبر: 4035829
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

نیازمند افزایش سرانه آموزشی برای مدارس فارس هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تعطیلی مدارس در کنار تغییر یک‌باره روش‌های آموزشی نیاز به ترمیم و بازسازی امکانات آموزشی در مدارس را به وجود آورده است، گفت: نیازمند افزایش سرانه آموزشی برای مدارس هستیم.

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 23 بهمن در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی مدارس در کنار تغییر یک‌باره روش‌های آموزشی نیاز به ترمیم و بازسازی امکانات آموزشی در مدارس را به وجود آورده است که به این منظور نیازمند افزایش سرانه آموزشی برای مدارس هستیم.

وی افزود: در دوران کرونا با دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل زیادی مواجه شده‌ایم که برای بازگرداندن این دانش‌آموزان به چرخه تعلیم و تربیت نیازمند حمایت و حضور تمام دستگاه‌های اجرایی هستیم.

عسکری در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس به دلیل افزایش 15 هزار میلیارد تومانی بودجه رتبه‌بندی معلمان تصریح کرد: انتظار است مراحل بعدی مربوط به کمیت و کیفیت اجرای رتبه‌بندی نیز هرچه سریعتر توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تنظیم و اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: انتظار جامعه بزرگ فرهنگیان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که در کنار اجرای مطلوب رتبه‌بندی به فکر تخصیص اعتبار و سرانه آموزشی به مدارس باشند.

انتهای پیام
captcha