رسانه‌ها نسبت به موضوع «جهاد تبیین» فعالیت همه‌جانبه‌ای داشته باشند
کد خبر: 4035798
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

رسانه‌ها نسبت به موضوع «جهاد تبیین» فعالیت همه‌جانبه‌ای داشته باشند

فرماندار شهرستان نیر، گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی «جهاد تبیین» به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه بایستی مبنای کار قرار گیرد.

شهرام محمدی فرماندار نیرشهرام محمدی، فرماندار شهرستان نیر، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی «جهاد تبیین» به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه بایستی مبنای کار قرار گیرد، چرا که مقام معظم رهبری در این زمینه تکلیف و فریضه‌ای خطیر و حساس را بر دوش رسانه‌ها گذاشته است.

وی بیان کرد: تبیین و روایت دستاوردها و ارزش‌های انقلاب برای کسانی که صاحب تریبون و رسانه هستند، بیش از هر مسئله‌ای حائز اهمیت بوده، چرا که محوریت پیروزی انقلاب اسلامی بایستی به دنیا معرفی شود و از دروغ‌پراکنی‌های دشمنان نیز با تمام قوا و تلاش جلوگیری به عمل آید.

فرماندار شهرستان نیر، تصریح کرد: هدف بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر با نسل جوان و امروزی و مهم‌ترین سند راهبردی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

محمدی اظهار کرد: جهاد تبیین در فرمایشات مقام معظم رهبری در این مقطع مهم مورد تاکید خاص واقع شده که در راس فعالیت‌های فرهنگی جامعه دانشگاهی و رسانه‌های صوتی و تصویری و فعالان فرهنگی است.

وی اظهار کرد: بی‌شک رسانه می‌تواند از مسیرهای ارتباطاتی گوناگون به جهاد تبیین بپردازد و در اشکال و انواع مختلف فعالیت‌های خود را اجرایی کند که در این زمینه بایستی با آگاه‌سازی و شفافیت محور پیروزی انقلاب به تمامی اهداف خود در راستای تحقق اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha