کمک ۳۰۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام به کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4035753
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

کمک ۳۰۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام به کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال خدمات‌رسانی در حوزه‌های معیشتی، بهداشتی، آموزشی و گرمایشی به مردم این استان شده است.

کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مردم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان، شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 22 بهمن‌ماه اظهار کرد: به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال خدمات‌رسانی در حوزه‌های معیشتی، بهداشتی، آموزشی و گرمایشی به مردم این استان شده است. این خدمات در رزمایش‌های احسان و همدلی، مشق احسان، احسان سلامت و رزمایش‌های حوزه گرمایشی به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) به مردم استان ارائه شده است.

وی افزود: هفتمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان و چهاردهمین رزمایش بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد. در این رزمایش ۲۲ تن بسته پروتئینی گوشت قرمز در ۹ شهرستان استان و نقاط دورافتاده استان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: تا پایان برچیده شدن ویروس کرونا مجموعه اجرایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در کنار مردم استان برای خدمات‌رسانی خواهد بود. توزیع اقلام توسط گروه‌های جهادی، موکب و هیئت‌ها میان نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha