فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع «انقلاب اسلامی، کارآمدی و امید به آینده»
کد خبر: 4035093
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع «انقلاب اسلامی، کارآمدی و امید به آینده»

کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن از برترین تولیدات و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع «انقلاب اسلامی، کارآمدی و امید به آینده» تقدیر می‌کند.

فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع «انقلاب اسلامی، کارآمدی و امید به آینده»

به گزارش ایکنا، انقلاب ۱۳۵۷ بزرگ‌ترین دستاورد تاریخی ملت ایران است و هر ساله جشن ملی ایرانیان در همین روز با نام و یاد امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

معاونت امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت اعضای کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن، به منظور بزرگداشت این روز تاریخی، از همه تولیدکنندگان و ناشران محتوا دعوت می‌کند آثار خود را در رابطه با این موضوع در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

از برترین محتواهای تولیدی و نیز بسترهای نشری که در انتشار محتواهای مذکور با هشتگ‌های #جشن_ملی_ ۱۴۰۰، #پرچم_افتخار و #ایران_قوی فعالیت مؤثرتری داشته باشند، تقدیر مادی و معنوی انجام خواهدشد.

برای مشارکت در این فراخوان نیازی به ثبت نام نیست و تمام ویدئوها دارای هشتگ‌های یاد شده از طریق داده کاوی در این فراخوان شرکت داده خواهندشد.

زمان مورد نظر فراخوان از ۲۰ تا 25  بهمن 1400 است و هر روز از آثار برتر با اهدای جایزه نقدی و انتشار گسترده آثار برتر با ذکر نام تولید کننده اثر تقدیر خواهدشد.

همچنین از سامانه‌ها، سکوها و رسانه‌هایی که در انتشار گسترده آثار برتر ایفای نقش کنند با اهدای جوایز نقدی تقدیر خواهدشد.

انتهای پیام
captcha