رویداد رسانه‌ای «جهاد تبیین و روایت‌سازی رسانه‌ها» برگزار می‌شود
کد خبر: 4034761
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

رویداد رسانه‌ای «جهاد تبیین و روایت‌سازی رسانه‌ها» برگزار می‌شود

فرهنگسرای رسانه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی دماوند، رویداد رسانه‌ای با موضوع «جهاد تبیین و روایت‌سازی رسانه‌ها» را برگزار می‌کند.

رویداد رسانه‌ایبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، اندیشکده راهبردی رسانه‌ها و فضای مجازی با همکاری هسته پژوهشی پدافند رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و فرهنگسرای رسانه، رویداد رسانه‌ای با موضوع «جهاد تبیین و روایت‌سازی رسانه‌ها» را برگزار می‌کنند.

جهاد تبیین یکی از مهمترین کلیدواژه‌هایی است که رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی‌های خود به ویژه در سال‌های اخیر بدان اشاره کرده‌اند. ارائه روایت‌‌های رسانه‌ای درست، به‌جا و دقیق از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهاتی که از سوی دشمنان مطرح می‌شود یکی از مطالبات جدی رهبر انقلاب است. این رویداد نیز در پاسخ به همین مطالبه برگزار می‌شود.

از جمله محورهای این نشست می‌توان به «مدل روایت‌سازی رسانه‌ای از منظر پایداری و پدافند غیرعامل»، «روایت‌سازی برای تقویت همکاری با همسایگان و توسعه صادرات غیرنفتی»، «رسانه‌های موفق در روایت‌سازی آفندی»، «روایت‌سازی بازدارنده در رسانه‌ها»، «رویارویی با روایت‌سازی رسانه‌های غربی و فرامنطقه‌ای»، «روایت‌سازی رسانه‌ای و جنگ‌های شناختی»، «روایت‌سازی رسانه‌ای و اقناع مخاطبان» و «روایت‌سازی و تحریف تاریخ» اشاره کرد.

حمیدرضا حسینی دانا، رئیس این همایش بوده و محمودرضا کبیری یگانه با موضوع روایت‌سازی رسانه‌ای و جنگ‌های شناختی صحبت می‌کند. همچنین، ابراهیم افشاری نیز به موضوع جنگ شناختی در عصر روایتگری می‌پردازد. محمد مهدوی، علیرضا زارع شهرآبادی، فریبا کرمی، محمد احمدی، عباس قربانی، علی زنگنه و سعید امینی از دیگر سخنرانان این نشست هستند.

این رویداد 20 بهمن‌ماه ساعت 14 در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. به دلیل رعایت مسائل بهداشتی این جلسه در فضای مجازی و به صورت آنلاین برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه به صورت مجازی می‌توانند به نشانی https://daanaan.daan.ir/ مراجعه کرده و یا از لایو اینستاگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی @farhangsararesaneh مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha