سمنان، استان برتر در حوزه امنیت پایدار است
کد خبر: 4034048
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰

سمنان، استان برتر در حوزه امنیت پایدار است

استاندار سمنان بابیان اینکه سمنان از جمله استان‌های برتر در حوزه امنیت پایدار است، گفت: این امنیت مدیون پشتیبانی مردم، عنایت خداوند و مدیریت و اشراف پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی است.

سمنان استانی برتر در حوزه امنیت پایدار است

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته، 16 بهمن در دیدار با فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی در برابر مردم مهربانانه، عزتمندانه و اخلاق‌مدار است، گفت: در مقابل برابر کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند، مقتدرانه برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سمنان با توجه به وسعت بالا، استان برتر در بحث امنیت پایدار است، که در این راستا این مهم حاصل همت و پشتیبانی مردم، عنایت خداوند و مدیریت و اشرافیت پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه تلاش‌ها و کوشش نیروی انتظامی در برقراری امنیت شایان تقدیر است، اظهار کرد: مرزبانان و نیروی انتظامی، ارتش و سپاه در بحث حفظ و حراست از مرزهای کشور بسیار مقتدرانه عمل می‌کنند.

هاشمی در پایان گفت: باوجود ناامنی‌های اطراف کشور عزیز ایران اسلامی، با اتکای به خداوند و نعمت ولایت، پشتیبانی مردم و اشرافیت و وحدت کامل بین نیروهای مسلح، از امنیت پایدار برخوردار هستیم و نباید فراموش کرد برای برقراری این امنیت افراد بسیاری از جان خود مایه گذاشتند و باید سرگذشت آن‌ها در محافل بازگو شود.

انتهای پیام
captcha