استاندار فارس خواستار بازنگری در اجرای موقوفات شد
کد خبر: 4033974
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

استاندار فارس خواستار بازنگری در اجرای موقوفات شد

استاندار فارس خواستار بازنگری صحیح برای اجرای موقوفات استان شد و گفت: هر جا لازم است ما هم کمک می‌کنیم تا همه واقفان به اهداف عالیه خود برسند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 16 بهمن در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث بزرگترین پرورشگاه و مجموعه بزرگ  درمانی، ورزشی و اقامتی موقوفه در خاورمیانه که در شهر صدرای شیراز برگزار شد، گفت: مرحوم زالی 80 سال قبل این زمین را وقف کردند و امروز یکی از نیات ایشان محقق می‌شود.

وی با طرح این سئوال که چرا نیت یکی از واقفان باید 80 سال بماند و بعد اجرا شود، گفت: نیاز است که بازنگری صحیح برای همه موقوفات استان فارس انجام شود و هر جا لازم است ما هم کمک می‌کنیم تا همه واقفان به اهداف عالیه خود برسند.

ایمانیه به کلنگ‌زنی این موقوفه نیز اشاره کرد و گفت: لازم است که رسانه‌ها رصد کنند وقتی مسئولان جایی را کلنگ‌زنی می‌کنند، بعد از 6 ماه ببیند روند احداث این پروژه به کجا رسیده است نه اینکه بعد از 4 سال به دنبال اجرای پروژه باشیم.

استاندار فارس خواستار ایجاد هیئت امنایی از همین امروز برای پروژه بزرگترین پرورشگاه موقوفه خاورمیانه شد و گفت: لازم است که این پروژه توسط افرادی امین و با تجربه در بحث پرورشگاه‌ها و نگهداری ایتام رصد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری حدیثی از امام هادی(ع) گفت: اسلام دین حفظ کرامت است و در دنیای جدید لازم است که نوع تعامل با ایتام با حفظ کرامت انسانی با استفاده از آموزه‌های دینی و علم روز به روزرسانی شود.

انتهای پیام
captcha