طهارت نفس از آیت‌الله صافی چهره‌ای منحصر به فرد ساخته بود
کد خبر: 4033455
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

طهارت نفس از آیت‌الله صافی چهره‌ای منحصر به فرد ساخته بود

در بخشی از پیام تسلیت شورای هیئات مذهبی فارس در پی درگذشت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی آمده است: «طهارت نفس، صفای باطن، قرارگرفتن در قله‌های رفیع علوم حوزوی و فقهی در کنار پیشگامی ایشان در مسیر نهضت امام خمینی و انقلاب اسلامی از ایشان چهره‌ای منحصر به فرد ساخته بود».

شورای هیئات مذهبی فارس، آیت الله صافی گلپایگانیبه گزارش ایکنا از فارس، در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی، مرجع تقلید شیعیان، شورای هیئات مذهبی فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «خبر ارتحال جانسوز مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (قدس‌الله نفسه الزکیه) مصیبتی جانکاه و غمی بزرگ بر دل و جان خادمین اهل بیت(ع) در هیئات مذهبی و عموم مسلمانان نشاند.

طهارت نفس، صفای باطن، قرارگرفتن در قله‌های رفیع علوم حوزوی و فقهی و تلاش در اعتلای اسلام ناب و ترویج معارف الهی و اهل بیتی در کنار پیشگامی ایشان در مسیر نهضت امام خمینی و انقلاب اسلامی و همراهی موثر در کنار امامین انقلاب، از ایشان چهره‌ای منحصر به فرد ساخته بود.

خادمین هیئات مذهبی شهر شیراز و استان فارس ضمن تأثر و تألم از این ضایعه بزرگ، ارتحال این مرجع عظیم الشأن را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، مراجع عالیقدر، بیت معظم و فرزندان مکرم ایشان، ملت شریف ایران و مسلمانان جهان تسلیت عرض نموده و آرزوی علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال خواستاریم؛ باشد که دانش‌آموختگان و تربیت شدگان در محضر این عالم وارسته ادامه دهنده راه و منش ایشان باشند».

انتهای پیام
captcha