راه‌اندازی کتابخانه سیار در شیراز
کد خبر: 4033362
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

راه‌اندازی کتابخانه سیار در شیراز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از راه‌اندازی کتابخانه سیار در شیراز خبر داد و گفت: به همت خانواده مرحوم حسین روزی‌طلب، خودرو وانت برای راه‌اندازی کتابخانه سیار شیراز خریداری شده‌ است که این خودرو به زودی تجهیز و آماده خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان شیراز خواهد شد.

انجمن کتابخانه های عمومی، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، روح‌الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس امروز، 13 بهمن در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیراز با اشاره به زمین کتابخانه مرکزی شیراز گفت: زمین کتابخانه مرکزی از طرف شهرداری به صورت مکتوب، واگذار نشده است و در حالی که اداره‌کل راه و شهرسازی به عنوان مجری ساخت، هزینه‌های قابل توجهی در خصوص آزمایش‌های مختلف در این زمین انجام داده، زمین همچنان در اختیار شهرداری شیراز است و در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

وی ضمن اشاره به کتابخانه عمومی روستای قلات بیان کرد: ساختمان این کتابخانه به اداره‌کل کتابخانه‌ها تحویل داده و نواقص آن رفع شده است و به زودی با تجهیز و تأمین نیروی انسانی، کتابخانه عمومی روستای قلات افتتاح خواهد شد.

منوچهری از راه‌اندازی کتابخانه سیار در شیراز خبر داد و گفت: به همت خانواده مرحوم حسین روزی‌طلب، خودرو وانت برای راه‌اندازی کتابخانه سیار شیراز خریداری شده‌ است که این خودرو نیز به زودی تجهیز و آماده خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان شیراز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس اضافه کرد: تمام فعالیت‌هایی که در کتابخانه‌ها انجام می‌شود برای کتابخانه سیار نیز برنامه‌ریزی شده‌ است.

انتهای پیام
captcha