امنیت مردم خط قرمز پلیس است
کد خبر: 4032501
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: کسانی که بخواهند با اقدامات خود باعث سلب آرامش و آسایش مردم شوند با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 10 بهمن در بیست و یکمین همایش رؤسای کوپ (کلانتری‌ها و پاسگاه‌های) انتظامی استان که در مجتمع طلائیه شیراز و به صورت ویدئو کنفرانسی و همزمان با شهرستان‌های سراسر استان فارس برگزار شد، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با اقدامات خود باعث سلب آرامش و آسایش مردم شوند با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: مأموریت و وظیفه اصلی پلیس ایجاد احساس امنیت در بین مردم جامعه است و ما به عنوان خادمان مردم در انتظامی استان فارس همه توان و تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم بست.

کشف نزدیک به 50 تن انواع مواد مخدر و توقیف 511 میلیارد تومان کالای قاچاق در سال جاری و همچنین کشف 72 درصدی سرقت های خرد از جمله موارد مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس به آن‌ها اشاره کرد.

یادآور می‌شود، در پایان این همایش، با اهدای لوح تقدیر از خانواده‌های معظم و گرانقدر شهدا و همچنین فرماندهان نمونه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha