تسهیلات ارزان قیمت برای اعزام فرهنگیان به عتبات عالیات فراهم شود
کد خبر: 4032448
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

تسهیلات ارزان قیمت برای اعزام فرهنگیان به عتبات عالیات فراهم شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای اعزام فرهنگیان به عتبات عالیات شد تا فرهنگیان از این نعمت بزرگ زیارتی محروم نشوند.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 10 بهمن در نشست با رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان گفت: باید برنامه‌ریزی‌هایی برای اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان به عتبات عالیات با تسهیلات ویژه داشته باشیم.

وی افزود: تسهیلات ارزان قیمت بلندمدت برای استفاده فرهنگیان برای اعزام به عتبات عالیات موجب ایجاد انگیزه و نشاط معنوی بین همکاران خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: این برنامه‌ریزی‌ها باید در قالب یک تفاهم‌نامه بین سازمان حج و زیارت و آموزش و پرورش منعقد شود.

عسکری تصریح کرد: محور تفاهم‌نامه مبانی تدوین شده در سند تحول بنیادین است که با اصل تکریم همکاران فرهنگی و استفاده از ظرفیت آنان در مدیریت کاروان‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان این نکته را یادآور شد: اتصال فرهنگیان به مسایل معنوی تقویت روحیه علمی و اخلاقی آنان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha