اجلاسیه شهدای فارس در سال 1402 برگزار می‌شود
کد خبر: 4031817
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

اجلاسیه شهدای فارس در سال 1402 برگزار می‌شود

فرمانده سپاه فجر فارس از برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال 1402 خبر داد و افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های شاخص فرهگی در حوزه ایثار و شهادت به صورت مستمر در استان فارس برگزار می‌شود.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 7 بهمن در دیدار با مسئولان ستاد کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، یکی از نیازهای اصلی امروز نسل جدید را آشنایی با الگوهای شاخص سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست  گفت: بهترین الگو در این زمینه زندگی شخصی و اجتماعی شهدای والامقام دفاع مقدس هستند.

وی از برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال 1402 خبر داد و افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های شاخص فرهگی در حوزه ایثار و شهادت به صورت مستمر در استان فارس برگزار می‌شود که مقدمه‌ای برای اجلاسیه بزرگ شهدای فارس خواهد بود.

بوعلی به نقش روایت‌گری صحیح و متقن از حماسه‌سازی‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: راویان و روایتگران دفاع مقدس پیام‌آور و پیک فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های جدید هستند.

فرمانده سپاه فجر اظهار کرد: هنر روایتگری و تولید آثار فاخر و مخاطب پسند درحوزه فرهنگ ایثار و شهادت هم پیام حماسه‌آفرینی شهدا را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط می‌کند و هم آن را عرصه ملی و بین‌المللی برای همگان به نمایش می‌گذارد.

وی خواستار نوآوری و خلاقیت در قالب‌های فرهنگی ـ هنری در عرصه روایت‌گری شد و افزود: در همین راستا مسابقه بزرگ تلویونی روای_شو  با هدف شناسایی استعدادهای برتر در زمینه روایتگری با همکاری سپاه فجر، صدا و سیمای استان فارس و شهرداری شیراز همراه با اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان برگزار می‌شود.

بوعلی با بیان اینکه عموم هنرمندان می‌توانند با تولید آثار فاخر در این مسابقه تلویزیونی شرکت کنند، گفت: این مسابقه در فصول مختلف به موضوع روایتگری در حوزه ایثار و شهادت استان فارس و سپس در سطح کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha