اعلام آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» + معرفی داوران
کد خبر: 4031534
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

اعلام آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» + معرفی داوران

بعد از انجام بازبینی آثار ارسال شده به جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» اسامی گروه‌های مختلف تئاتر و نمایشنامه‌خوانی به این جشنواره اعلام شدند.

جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق»، اسامی داوران، آثار راه یافتهبه گزارش ایکنا از فارس، نخستین جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» ویژه گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دو بخش رقابتی و غیررقابتی در شیراز برگزار خواهد شد و با اعلام اسامی آثار مرحله بازبینی و داوران بخش‌های نمایش صحنه‌ای، خیابانی، رادیو تئانر و نمایشنامه‌خوانی کار خود را آغاز خواهد کرد.

جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» در ۴ گرایش و ۲ بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود. بخش رقابتی شامل تئاتر خیابانی، صحنه‌ای و نمایش‌خوانی و بخش غیر رقابتی رادیو تئاتر است و این جشنواره از تاریخ 8 بهمن ماه تا 11 بهمن‌ماه در سراسر استان فارس اجرا خواهد شد.

بخش تئاتر خیابانی این جشنواره در جنوب استان فارس و بخش صحنه‌ای در شمال استان برگزار و دست کم همه بخش‌ها یک بار در شیراز به اجرا خواهد رفت و آیین پایانی این جشنواره روز یازدهم بهمن‌ماه سال جاری در تالار حافظ اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان فارس برگزار می شود.

جشنواره مذکور در چهار گرایش تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی ـ محیطی، رادیو تئاتر و نمایشنامه‌خوانی با رویکرد ترویج فرهنگ مردمی بسیج که همانا لشکر مخلص خداوندگار است و نیز شهیدپروری و ارج نهادن به مقام والای شهادت پیش‌بینی شده است و در مسیر  برگزاری جشنواره یک کارگاه آموزشی (طراحی حرکت) با نام سِرِ سردار با موضوع تئاتر خیابانی مقاومت، بر مبنای تولید آثار این مهم به مدت۲ روز در نظر گرفته شده است.

داوران این جشنواره در بخش تئاتر خیابانی شامل یوسف شکوهی، اصغر گروسی و سیدعلیرضا موسوی؛ در بخش تئاتر صحنه‌ای شامل میترا توکل پورصالح، نوید جعفری و نادر شهسواری‌فرد؛ در بخش نمایشنامه‌خوانی شامل ملیحه حاتمیان، اسماعیل سعیدیان و حمیدرضا مؤمنی و در بخش رادیو تئاتر شامل آرش جمال‌الدینی، اسماعیل مرزبان و مهدی مقدر هستند.

برای مشاهده جدول اجراهای خیابانی جشنواره اینجا و جدول اجراهای نمایشنامه‌خوانی اینجا و جدول رادیو تئاتر اینجا و جدول اجرای نمایش صحنه‌ای اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha