نمایندگان مجلس حامی پلیس باشند
کد خبر: 4030446
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

نمایندگان مجلس حامی پلیس باشند

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه بحمد الهی امنیت در سطح استان مطلوب است، در عین حال از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا حامی و پشتیبان این مجموعه باشند.

نمایندگان مجلس، نیروی انتظامی، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 2 بهمن در دیدار با 3 نفر از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریك ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، خلاصه‌ای از عملكرد مجموعه انتظامی فارس را ارائه و بیان كرد:‌ بحمد الهی امنیت در این استان مطلوب است و از نمایندگان مجلس انتظار داریم كه حامی و پشتیبان این مجموعه باشند.

وی با اشاره به اهمیت تداوم برقراری امنیت، بر برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت، سارقان و قاچاقچیان كالا در سطح استان فارس تاكید ویژه كرد.

فرهاد طهماسبی، نماینده مردم شهرهای استهبان، نی‌ریز و بختگان نیز در این دیدار با بیان اینكه از لحاظ امنیت خوشبختانه فارس جز استان‌های امن كشور است، گفت: ما امروز این آرامش را مدیون رشادت‌های حافظان نظم و امنیت هستیم و نسبت به آنان ارادت خاصی داریم.

وی با تصریح اینكه ما در مجلس شورای اسلامی پیگیر مشكلات مرتبط با ناجا و مردم استان فارس بوده و هستیم و تمام تلاش خود را جهت مرتفع ساختن آن به كار می‌بریم، بیان كرد: باید همه آنهایی كه در برقراری امنیت نقش دارند پای كار بیایند تا چالش‌هایی از جمله ساماندهی معتادان متجاهر كه چهره شهر را نازیبا می‌كنند را برطرف كنیم.

یادآور می‌شود، در پایان این دیدار هر سه نمایندگان مردم شیراز، (فیروزآباد، فراشبند، قیروكارزین) و (نی‌ریز، استهبان، بختگان) در مجلس شورای اسلامی از عملكرد مجموعه انتظامی به خصوص خدمات بی منت فرمانده انتظامی فارس به شهروندان تقدیر و تشكر و آمادگی خود را جهت همكاری تنگاتنگ با پلیس اعلام كردند.

انتهای پیام
captcha