حمایت ISC از همایش «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»
کد خبر: 4030434
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

حمایت ISC از همایش «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»

با اعلام حمایت isc از همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی» مقالات پذیرفته شده در این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه خواهد شد.

همایش بین المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، با اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (isc)، همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی» تحت حمایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  قرار گرفت و کلیه مقالات همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها در این پایگاه استنادی نمایه خواهد شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله همایش با دریافت گواهی همایش استفاده کنند.

پیش از این نیز پایگاه استنادی سیویلیکا از همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی حمایت و اعلام کرد که تمامی مقالات ارسالی به این همایش در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

همچنین تاکنون دانشگاه‌های، شیراز، بیرجند، اصفهان، شهید چمران اهواز و شهید بهشتی همچنین انجمن ترویج علم ایران، انجمن ایرانی مطالعات زنان، انجمن علوم اطلاعات و فناوری و شاخه SIG-III، حمایت علمی و معنوی خود را برای ایجاد بستر مناسب اطلاع‌رسانی و حضور گسترده علاقه‌مندان به مبحث توسعه و خدمات کتابخانه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر همایش اعلام کرده ‌بودند.

یادآور می‌شود، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یا همان ISC یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های نمایه‌سازی مجلات در جهان اسلام است. این پایگاه که در شیراز تأسیس شده است حدود 57 کشور را پشتیبانی می‌کند. پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC در صدد رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام و تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای علم سنجی معتبر است. کشور ایران با تاسیس  ISC بعد از ایالات متحده و هلند، سومین نظام استنادی جهان را بنیانگذاری کرده‌ است.

انتهای پیام
captcha