ضرورت برنامه‌ریزی برای بازگشت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
کد خبر: 4028757
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

ضرورت برنامه‌ریزی برای بازگشت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار برنامه‌ریزی لازم برای جذب و بازگردان دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت با استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان استان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، نماینده مردم اقلید در مجلس به گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، امروز، 25 دی در دیدار با نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم نمایندگان استان از طریق رایزنی با سازمان برنامه بودجه پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبارات کافی به آموزش و پرورش استان را انجام دهند.

وی افزود: در استان دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل وجود دارد که باید در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را برای جذب و بازگرداندن این دانش‌آموزان به چرخه تعلیم و تربیت با استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان انجام دهیم.

عسکری گفت: برای سال آینده پیش‌بینی ما این است که با کمبود نیروی انسانی مواجه خواهیم شد و برای این مسئله نیز باید از هم اکنون رایزنی‌های لازم را با وزارت آموزش و پرورش انجام داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: اجرای رتبه‌بندی معلمان که یک خواسته منطقی است که منجر به پویاتر شدن سیستم آموزشی خواهد شد و تقاضای ما این است که مجلس به این مسئله سرعت ببخشد.

وی همچنین تصریح کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز از اولویت و دغدغه‌های ما است و باید با این همسان‌سازی منزلت این قشر شریف را نیز تکریم کنیم.

مسلم صالحی، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر عزم جدی مجلس و دولت برای اجرای هرچه سریعتر رتبه بندی معلمان خبر داد و همچنین مسائل و مشکلات مربوط به آموزش و پرورش‌های حوزه انتخابیه خود را با مدیرکل آموزش و پرورش فارس در میان گذاشت و خواستار همکاری در زمینه حل این مشکلات شد.

انتهای پیام
captcha