فعالیت مدارس صدرا ارزیابی شود
کد خبر: 4028745
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

فعالیت مدارس صدرا ارزیابی شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار ارزیابی فعالیت مدارس صدرا و مشخص شدن خروجی‌های آن شد تا بتوان نقاط ضعف و قوت آن‌ها را شناسایی کرد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، امروز، 25 دی در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و رئیس سازمان مدارس صدرا کشور گفت: باید ارزیابی از عملکرد مدارس صدرا انجام شود تا مشخص شود اکنون فارغ‌التحصیلان این مدارس کجا هستند.

وی هدف از این ارزیابی را شناسایی نقاط قوت و ضعف مدارس دانست و افزود: قطعاً با این ارزیابی مشخص خواهد شد که در کجا موفق بوده و در کجا ضعف داشته‌ایم تا بتوانیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

عسکری در ادامه سخنان خود گفت: آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین حتماً در کنار سازمان تبلیغات اسلامی و مدارس صدرا خواهد بود و نهایت همکاری را خواهد کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص آموزش و پرورش و سیاست‌های آن اظهار کرد: معظم‌له سیاست‌های تحولی را به کار بردن عبارت تحول در اولین سطر آن سیاست‌های مرقون فرمودند.

عسکری درخواست کرد تا اساسنامه مدارس صدرا به صورت ریز دقت شود و افزود: شیوه جذب دانش‌آموزان و فرایند انتخاب مدیر در این اساسنامه به صورت دقیق بیان شده است پس بر مبنای اساسنامه مسیر را جلو خواهیم برد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از انعقاد تفاهم‌نامه میان این سازمان و تبلیغات اسلامی در آینده خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه را در بخش توسعه مدارس و فعالیت‌های دیگر دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در این تفاهم‌نامه مبنای کار اسناد بالادستی خواهد بود و حتماً همکاری خواهیم کرد، افزود: در خصوص مسائل جاری هم استناد به اساسنامه مدارس صدرا خواهیم کرد و با دید مثبت هم جلو می‌رویم که همراه و همکار باشیم.

انتهای پیام
captcha