مجلس امتیازات ویژه برای طبقات خاص را حذف کرد
کد خبر: 4028649
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
عزیزی:

مجلس امتیازات ویژه برای طبقات خاص را حذف کرد

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، حذف ویژه‌خواری را از اقدامات مجلس یازدهم برشمرد گفت: مجلس یازدهم اختصاص امتیازات ویژه برای طبقات خاص را حذف کرده است.

ابراهیم عزیزی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امروز، 25 دی در گردهمایی سیاسی اساتید و دانشجویان دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات و ظرفیت‌های مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: قوانین و مدیران ناکارآمد دو مشکلی بود که مجلس روی آن متمرکز شد چرا که معتقدم بیشتر مشکلات کشور از این دو مورد نشات می گیرد.

عزیزی ادامه داد: متأسفانه در سال‌های اخیر سیاست‌ها و مدیریت‌های غلط اقتصادی موجب خلق پول و تورم شد به طوری هزاران میلیارد تومان برای وارد کردن هفت قلم کالای اساسی باارز ترجیحی اختصاص یافت و باز هم مشکل حل نشد و حتی آقایان قرارگاه مرغ زدند.

وی، حذف ویژه‌خواری را از دیگر اقدامات مجلس یازدهم برشمرد و افزود: یکی از اقدامات مجلس یازدهم حذف امتیازات ویژه برای طبقات خاص بود چراکه معتقدیم این موضوع در شأن نظام اسلامی نبوده و نیست.

به گفته عزیزی این امتیازات به دلیل مدیریت‌های ناکارآمد و غیر انقلابی در حالی به طبقات خاص اختصاص می‌یافت که خانواده شهدا و ایثارگران و مردم به عنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب، بعضاً مورد بی مهری قرار می‌گرفتند لذا مجلس با قدرت برای حذف این امتیازات پای کار آمد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود بیش از ۱۳هزار قانون موجب تورم قانون شده است، افزود: نمی‌توان گفت همه مشکلات حل شده اما مجلس همه توان خود را برای اصلاحات نظام‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به کار گرفته و ابتدا نیز از خود شروع کرده تا با به روز آوری قوانین بسترهای لازم را برای اصلاح فراهم کند.

نائب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات نیروهای مسلح به کشور و لزوم توجه به بنیه دفاعی نیز گفت: نیروهای مسلح دژ تسخیرناپذیر ایران اسلامی هستند.

عزیزی همچنین گفت: مجلس برای تقویت بنیه دفاعی به زیرساخت‌های کشور توجه جدی کرده تا بتواند بخشی از نیازمندی‌ها را پاسخ دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان بر ضرورت شناخت اقدامات نظام سلطه جهت خنثی کردن آن‌ها تاکید کرد و گفت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار همچنان دشمن درجه یک اندیشه‌های بلند و آزادی‌خواهانه ملت رشید ایران است که در این راستا سه راهبرد پشیمان سازی از گذشته، آشفته نشان دادن حال و ناامید کردن از آینده را دنبال می‌کند.

عزیزی افزود: دشمن به هر شیوه‌ای متوسل می‌شود تا در اذهان مردم این‌گونه رسوخ کند که شرایط کشور خوب نیست و با لجن‌پراکنی در رسانه‌ها و فضای مجازی این راهبرد را دنبال می‌کند.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس با بیان اینکه دشمن با شیوه‌های احاله و نفوذ و استحاله اهداف خود را دنبال می‌کند، گفت: در تمام مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... این شیوه‌ها دنبال می‌شود که ابعاد مختلفی را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha