یادواره شهدای کربلای 4 و 5 کازرون برگزار می‌شود
کد خبر: 4028225
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

یادواره شهدای کربلای 4 و 5 کازرون برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه کازرون از برگزاری یادواره 180 شهید عملیات کربلای 4 و 5 دوران دفاع مقدس این شهرستان و شهدای روستاهای مهرنجان و سیریزجان خبر داد.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون به گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 22 دی در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام عملیات کربلای 5،  یادواره 180 شهید کربلای 4 و 5 شهرستان کازرون و یادواره شهدای روستاهای مهرنجان از توابع شهرستان کازرون و روستای سیریزجان از توابع بخش جره وبالاده در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به رویدادهای مهم دی‌ماه در تاریخ و تقویم کازرون و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای شهرستان کازرون، یادواره 180 شهید گلگون کفن شهرستان کازرون در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ ، در روز پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه سیدالشهدا(ع) مسجد ملابرات شهر کازرون با حضور امت خداجوی و شهیدپرور شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

 توکل بیان کرد: همچنین یادواره 27 شهید روستای مهرنجان از بخش مرکزی شهرستان کازرون در روز پنج‌شنبه، 23 دی‌ماه از ساعت 14 بعدازظهر در مسجد جامع امام حسن(ع) این روستا و همچنین یادواره 11 شهید سرافراز روستای سیریزجان از بخش جره و بالاده در گلزار شهدای روستای سیریزجان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در پایان از عموم مردم خداجوی  شهرستان کازرون جهت حضور باشکوه در یادواره‌های شهدا که در پایان هفته در شهرستان کازرون و روستاهای تابع برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha