تلاش برای تسریع کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده فارس
کد خبر: 4027947
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

تلاش برای تسریع کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده فارس

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه استانداری فارس به شهرداری شیراز در خصوص تخصیص امکانات جهت سیل بیرم تکلیف کرده بود، از تلاش برای تسریع کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده این منطقه خبر داد.

کمک‌رسانی، مناطق سیل‌زده فارس، شهرداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، علی اکبر سلطانی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 21 دی‌ماه همراه با شهردار شیراز در بازدید از مناطق سیل‌زده بیرم لارستان که به منظور کمک‌رسانی به این مناطق انجام شد، گفت: استانداری فارس به شهرداری شیراز در خصوص تخصیص امکانات جهت سیل بیرم تکلیف کرده بود.

وی با بیان اینکه در این راستا بخشی از امکانات شهرداری شیراز برای تسریع عملیات امدادرسانی به شهر و مردم بیرم به این بخش گسیل شد، افزود: شهرداری شیراز در بخش ایمن‌سازی نیز اقداماتی از قبیل ایجاد خاکریزها و ... را انجام می‌دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: شورا نیز به پشتوانه مصوبه کمیسیون، شهردار شیراز را در بازدید میدانی از بخش بیرم لارستان همراهی و بر عملکرد شهرداری نظارت می کند و چنانچه شهرداری شیراز برای خدمت بیشتر نیازمند مصوبه ای بود، نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

سیده مریم حسینی، رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید میدانی گفت: به مردم بیرم این نوید را می‌دهیم که مردم استان فارس در کنار آن‌ها هستند و برای رسیدن وضعیت مردم به شرایط مناسب از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

وی بیان کرد: از روز جمعه، ۱۷ دی‌ماه ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری شیراز به بیرم اعزام شدند و با توجه به وضعیت و شرایط این منطقه، تا چند روز دیگر نیز شاهد حضور تجهیزات و ماشین‌آلات در بیرم خواهیم بود.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورا و شهردار شیراز با نیت محرومیت‌زدایی اقدام به خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده بخش بیرم لارستان کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha