مهلت ثبت‌نام بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج تمدید شد + تیزر
کد خبر: 4027782
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

مهلت ثبت‌نام بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج تمدید شد + تیزر

ثبت‌نام برای حضور در جشنواره قرآنی سازمان بسیج که از ابتدای دی تا بیستم این ماه ادامه داشت، به مدت دو هفته دیگر تمدید شده و متقاضیان تا پنجم بهمن‌ماه برای حضور در این جشنواره فرصت خواهند داشت.

مهلت ثبت‌نام بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج تمدید شد + تیزربه گزارش ایکنا از اردبیل، مهلت ثبت‌نام برای حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج به مدت دو هفته تمدید شد و متقاضیان حضور در این جشنواره تا روز پنجم بهمن‌ماه فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مهلت ابتدایی ثبت‌نام در این جشنواره که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده بود امروز ۲۰ دی‌ماه به پایان رسید و با توجه به استقبال مخاطبان این مهلت به مدت دو هفته تمدید شده است.

سازمان بسیج استان اردبیل، بیست و هشتمین دوره مسابقات خود را با رویکرد کاملاً جدید و در سطح عمومی طراحی کرده تا آحاد مردم و خصوصاً بسیجیان بتوانند در این مسابقات شرکت کنند، به همین منظور دارالقرآن بسیج استان با هدف ایجاد یک حرکت قرآنی در بین آحاد جامعه به خصوص تشکل‌های قرآنی، گروه‌های قرآنی، خانواده و جوانان و نوجوانان است؛ این دوره از مسابقات را در چهار بخش برگزار می‌کند.

مخاطب بخش اول مؤسسات و پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند که ایده‌های خلاقانه خود را در حوزه مسائل قرآنی کشور به دبیرخانه مسابقه ارسال خواهند کرد و ایده‌هایی که ملاک‌های برتری بیشتری از حیث نوآورانه بودن، خلاقیت و ... را دارا باشند، برای این‌که به نتیجه و رشد کافی برسند از سوی دارالقرآن بسیج حمایت خواهند شد.

بخش دوم مشارکت به صورت گروهی(گروه سه نفره) است که هر کدام از اعضای گروه در یک موضوع مشخص شرکت خواهد کرد و در پایان آن گروهی که امتیاز بالاتری را کسب کند وارد مرحله بالاتر خواهد شد.

بخش سوم، مشارکت به صورت خانوادگی است که هر کدام از اعضای خانواده در یکی از رشته‌های مشخص شده شرکت خواهند کرد و در پایان خانواده‌ای که امتیاز بالاتری را کسب کند به مرحله بالاتر می‌رسد.

در بخش چهارم مشارکت به صورت فردی خواهد بود که در رشته‌های حفظ آیات موضوعی عفاف و حجاب(ویژه بانوان)، مفاهیم سوره‌های مبارکه حجرات، صف و محمد(ص) از تفسیر نور، حفظ قرآن(شامل رشته‌های حفظ سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء و حفظ ۳۰ جزء از قرآن کریم) ترتیل‌خوانی، قرائت تحقیق و قرائت تقلیدی(ویژه پسران زیر ۱۵ سال) برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج استان مراجعه یا عدد ۱ را به سامانه ۶۶۰۰۰۵ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha