«فاطر یک» قرآنیان فارس را فراخواند
کد خبر: 4027524
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

«فاطر یک» قرآنیان فارس را فراخواند

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، مسابقات قرآن «فاطر یک» به همت دارالقرآن حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز در گروه‌های مختلف سنی برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن، فاطر یک، حرم سیدعلاءالدین حسین شیراز به گزارش ایکنا از فارس، به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر، دارالقرآنِ مرکز افق و پایگاه مقاومت آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز با همکاری اداره قرآن اوقاف و امورخیریه فارس اقدام به برگزاری مسابقات قرآن «فاطر یک» کرده است.

این مسابقات به صورت حضوری و مجازی ویژه قرآنیان شهرستان شیراز و استان فارس در گروه‌های مختلف سنی و رشته‌های حفظ و تفسیر قرآن برگزار خواهد شد.

رشته حفظ این مسابقات به صورت حضوری ویژه قرآنیان شهرستان شیراز و در دو مقطع سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار خواهد شد که در مقطع سنی زیر 18 سال حفظ سوره حجرات و در مقطع سنی بالای 18 سال حفظ سوره لقمان و والعصر مدنظر قرار گرفته است.

زمان برگزاری آزمون رشته حفظ این مسابقات ساعت 9 صبح روز جمعه، 8 بهمن‌ماه در دارالقرآن حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) اعلام شده است.

رشته تفسیر این مسابقات نیز به صورت مجازی و ویژه قرآنیان استان فارس است که آزمون آن به صورت مجازی از ساعت 16 تا 17 روز 4 بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مسابقات این رشته در مقطع سنی زیر 18 سال شامل 30 سئوال از سوره حجرات از کتاب تفسیر نور تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مفسر کشورمان و بالای 18 سال شامل 40 سئوال از سوره لقمان و والعصر تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی انتخاب شده است.

ثبت‌نام در این مسابقات از روز یکشنبه، 19 دی‌ماه آغاز و تا ساعت 22 روز 5 بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق https://eitaa.com/joinchat/421331022C3e6ce01b52 و همچنین شماره تماس 09906605502 اقدام کنند.

مراسم اختتامیه این مسابقات و اهدای جوایز برگزیدگان در تاریخ 17 بهمن‌ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مراسم محفل انس با قرآن کریم حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار خواهد شد که در آن از 20 نفر از ممتازان رشته حفظ و 20 نفر از ممتازان رشته تفسیر قرآن تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha