برگزاری مراسم «انا القاسم» در ارومیه
کد خبر: 4026815
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

برگزاری مراسم «انا القاسم» در ارومیه

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردارشهید سلیمانی با عنوان «انا القاسم» در ارومیه برگزار شد.

علی متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا به‌نقل از روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی متین، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردارشهید سلیمانی با عنوان «انا القاسم» در ارومیه اظهار کرد: معلمان پیش قراولان ترویج مکتب سردار سلیمانی و صیانت‌کننده آرمان‌های او هستند.

وی افزود: معلمان برای ادامه راه این شهید بزرگوار باید انقلابی باشند و جناح‌بازی در این نهاد سم مهلک است و باید با شیوه انقلابی انسان‌های شبیه حاج قاسم تربیت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه اگر از محتوای دروس عکس نواب صفوی و شهید فهمیده حذف شود آیا می شود حاج قاسم تربیت کرد؟ ادامه داد: اگر با قضیه ۲۰۳۰ حرکت کنیم و یا سند تحول را پیاده نکنیم نمی‌توانیم افرادی چون حاج قاسم سلیمانی را تربیت کنیم.

وی عنوان کرد: کودکان و نوجوانان ۱۸ سال در دست معلمان هستند و تربیت‌شان در نهاد آموزش و پرورش انجام می‌شود و آموزگاران باید خود را نگهبان اندیشه فرزندان این سرزمین بدانند.

حجت‌الاسلام متین با اشاره به خصایص سردار سلیمانی گفت: وی محبوبیت داشت و پشتوانه اصلی محبوبیت وی اتصال خداوند بوده است و فردی که به خداوند تکیه کند از او نیرو و قدرت و محبوبیت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی اهداف متعالی داشت، ادامه داد: لازم است در جامعه در مسیر خدمت به مردم همت کرد و ارتباط با خدا را تقویت کرد تا خداوند به انسان محبوبیت ببخشد.

 

انتهای پیام
captcha