تقویت طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا
کد خبر: 4026698
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

تقویت طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به ضرورت آمادگی برای احتمال وقوع پیک ششم کرونا، گفت: اولویت ما این است که طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا تقویت شود.

تقویت طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی رحیمی، معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل شب در جمع گذشته 15 دی در جمع خبرنگاران در استانداری سمنان با بیان اینکه احتمال اینکه پیک ششم کرونا به جامعه وارد شود وجود دارد در نتیجه باید آماده بود، گفت: یکی از اولویت‌ها و تأکیدات ما تقویت و پیگیری طرح شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه مردم در طرح شهید سلیمانی از لحاظ کمک به یکدیگر، مراقبت از جامعه، توزیع ماسک خوش درخشیدند، گفت: باید با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های استان‌ها مانند سمنان این طرح را دوباره تقویت کرد.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله مهمترین تأکیدات ما برای مقابله با پیک جدید کرونا است، افزود: عدم برگزاری جلسه‌های پرتعداد و متمرکز از جمله دیگر موضوعاتی است که درباره مقابله با کرونا ابلاغ شده است.

رحیمی با بیان اینکه عدم برگزاری اجتماع از مؤلفه‌های مهم در پیشگیری از بیماری کرونا است، یادآور شد: شیوع پیک ششم کرونا تهدید کننده سلامت جامعه است که در نتیجه باید برای مقابله با آن اقدامات پیشگیرانه را مد نظر قرار داد.

به گفته رحیمی؛ پیشگیری از شیوع امیکرون از جمله مهمترین مسائل امروز کشور است، که در این راستا اقدامات پیشگیرانه به خصوص ترغیب مردم به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از الزامات ماست.

انتهای پیام
captcha