روحیه «ما می‌توانیم» را در عمل نشان دهیم
کد خبر: 4026502
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

روحیه «ما می‌توانیم» را در عمل نشان دهیم

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به نقشه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: باید با افزایش همدلی و اتحاد در بین مردم، روحیه ما می‌توانیم را اشاعه و در عمل آن را نشان دهیم.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس امروز، 15 دی‌ماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش این استان با اشاره به نقشه دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت ایران، بیان کرد: باید با افزایش همدلی و اتحاد  در بین مردم، روحیه ما می‌توانیم را اشاعه و در عمل آن را نشان دهیم.

وی با اشاره به محور بودن آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت بیان کرد: جامعه نیاز به حرکت‌های گسترده همه جانبه‌ای دارد و در رأس آن مسائل فرهنگی بوده که محور اصلی این حرکت را می‌توان آموزش و پرورش دانست.

آیت‌الله دژکام بر ضرورت اجرایی سند تحول بنیادین تأکید کرد و گفت: وظیفه خود می‌دانم که همراه آموزش و پرورش باشیم و حتی به استانداری، بسیج، نهاد خانواده، حوزه و دیگر مجموعه‌ها این مسئله را تأکید می‌کنم تا سند تحول بنیادین اجرایی شود‌.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه این همراهی و هماهنگی بین مجموعه‌ها می‌تواند دشمنان را ناامید سازد، افزود: مجموعه‌ای در داخل آموزش و پرورش برای پیگیری مطالبات فرهنگیان ایجاد شود تا حقی از معلمین ضایع نشود.

وی با اشاره به اهمیت وظیفه واحد روابط عمومی گفت: یکی از فعالیت‌های مهمی که باید در دستور کارشان قرار دهند، ارتباط گیری و هماهنگ ساختن دیگران با اهداف مدیر مجموعه است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین بر فعال‌سازی جلسات کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha