تمدید مهلت شرکت مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4026050
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

تمدید مهلت شرکت مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان تا 24 دی ماه خبر داد.

 مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علیرضا دولت‌آبادی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 14 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر هفت سال، هفت سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پانزدهمین دوره این مسابقات با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده، افزود: از جمله ویژگی‌های این دوره اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال، نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهلت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان که در ۱۰ رشته از ۱۲ آبان‌ماه سال جاری آغاز شده بود، تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.

دولت‌آبادی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ مراجعه و یا به ستاد‌ هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد واقع در محل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد واقع در گلستان ۱۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha