تدارک شبکه فارس در سالروز شهادت بانوی دو عالم
کد خبر: 4025840
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

تدارک شبکه فارس در سالروز شهادت بانوی دو عالم

صدا و سیمای فارس به مناسبت سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

شبکه فارس، شهادت حضرت زهرابه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه‌های مختلفی توسط صدا و سیمای فارس تولید و پخش خواهد شد.

علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای صدا و سیمای فارس امروز، 13 دی‌ماه در این رابطه گفت: ویژه برنامه شهادت ام ابیها حضرت زهرا(س) چهارشنبه، 15 دی ساعت 21:15 زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

وی افزود: در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) هم ویژه برنامه‌ای از ساعت 9 در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به طور زنده از سیمای فارس تقدیم بینندگان می‌شود.

باغبان‌منش بیان کرد: برنامه‌های روزانه صبح پارسی ساعت 8، کاشانه مهر ساعت 10 و رویداد ساعت 13 روز چهارشنبه، 15 دی به صورت ویژه به سالروز شهادت بانوی دو عالم می‌پردازد.

معاون سیمای فارس با بیان اینکه سریال بزم آخر به مناسبت شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) ساعت 18:45 هر روز از سیمای فارس پخش می‌شود، افزود: برنامه‌های تأمینی نخ تسبیح، بوی بهشت، یاس بهشتی و نجف نیز از دیگر برنامه‌های سیمای فارس به مناسبت این ایام است.

یاسر جمالی، معاون صدای صدا و سیمای فارس هم گفت : ویژه برنامه «آب و آیینه» سه‌شنبه و چهارشنبه، 14 و 15 دی ساعت 17:40 و موج مهربانی ساعت 17:40 جمعه 17 دی زنده از رادیو فارس پخش می‌شود.

وی بیان کرد: ویژه برنامه زنده حرم تا حرم پنج‌شنبه، 16 دی ساعت 15  و اجرای مشترک با رادیو زیارت پنج‌شنبه و جمعه 16 و 17 دی ساعت 9 زنده از رادیو فارس از دیگر برنامه‌های سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) است که شنوندگان را در این ایام همراهی می‌کند.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر صدا و سیمای فارس هم گفت: بخش‌های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45 ، 20:45 و 23:15 تلویزیون در ایام شهادت حضرت زهرا(س) مراسم و ارادت محبان اهل بیت(ع) به بانوی دو عالم را پوشش می‌دهد.

وی تصریح کرد: پوشش رویدادهای خبری در شیراز و شهرستان‌های استان به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و پخش گزارش‌های تولیدی در خصوص ابعاد شخصیتی و سیره زندگی بانوی دوعالم از برنامه‌های خبر فارس است.

فضای مجازی شبکه فارسهم با تقطیع و بازنشر برنامه‌های سیما به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)، بازتولید سخنرانی‌های کوتاه درباره سیره و زندگی حضرت زهرا(س)، تولید و انتشار پوستر و استوری موشن ویژه این ایام مخاطبان شبکه فارس در فضای مجازی را همراهی می‌کند.

انتهای پیام
captcha