درس جهاد و اخلاص را در مکتب حاج قاسم یاد بگیریم
کد خبر: 4025817
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

درس جهاد و اخلاص را در مکتب حاج قاسم یاد بگیریم

فرمانده نیروی انتظامی فارس با یادآوری ویژگی‌های مکتب سلیمانی گفت: همه ما باید در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس جهاد، اخلاص، احترام به خانواده و ... را یاد بگیریم و در زندگی به کار ببندیم.

گلباران مزار شهدا، سالگرد شهادت سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قبور مطهر شهدای مدافع حرم امروز، 13 دی‌ماه در شیراز گلباران شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در حاشیه این مراسم گفت: خداوند متعال کسانی را به عنوان الگو برای ما قرار داده که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی"به عنوان بهترین الگو برای همه ما است تا بتوانیم راه و سیره زندگی این شهید والامقام را ادامه دهیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: همه ما باید در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس جهاد، اخلاص، احترام به خانواده و ... را یاد بگیریم و در زندگی به کار ببندیم.

رئیس پلیس فارس تصریح کرد: شهدای مدافع حرم در مکتب حاج قاسم سلیمانی بزرگ شدند، درس فرا گرفتند و به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

حبیبی اظهار کرد: به احترام همه شهدای گرانقدر ایران اسلامی سر تعظیم فرود می‌آوریم و امیدواریم که سربازی خوب برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) باشیم.

انتهای پیام
captcha