1500 مدرسه فارس تحت پوشش طرح امین قرار می‌گیرد
کد خبر: 4025473
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

1500 مدرسه فارس تحت پوشش طرح امین قرار می‌گیرد

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با بیان اینکه 3 گام اساسی برای توسعه مدارس امین در استان وجود دارد، گفت: در گام اول یک هزار و 500 مدرسه استان فارس تحت پوشش طرح امین قرار خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس امروز، 12 دی‌ماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش این استان بر ضرورت تربیت دینی دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: متأسفانه دشمن با افکارسازی‌ها و خط دادن به قشر دانش‌آموز درصدد کم کردن ارزش‌های دینی در تعلیم و تربیت است.

وی افزود: در حال حاضر 3 گام اساسی برای توسعه مدارس امین در استان وجود دارد که در گام اول یک‌هزار و 500 مدرسه تحت پوشش طرح امین قرار خواهد گرفت.

استوار میمندی با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: تمرکز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برجوانان بوده و قرار است این جوانان از مدارس فعالیت گسترده خود را آغاز کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس تأکید کرد: با توجه به رسالتی که حوزه علمیه بردوش خود احساس می‌کند نمی‌تواند بر فرایند تعلیم و تربیت بی‌تفاوت باشد.

استوار میمندی بیان کرد: در آموزه‌های دینی تزکیه بر تعلیم مقدم است و نیاز داریم در تولید علم جوانانی داشته باشیم که ارزش‌های اسلامی و میهن دوستی در آنان نهادینه شده باشد، این بدان معنی است که حتی اگر جوانان از کشور مهاجرت کردند تعهد و رسالت خود در رابطه به هموطنان و کشور خویش را در قالب خدمت به جا آورند.

انتهای پیام
captcha